Czy w dobie internetu billboard jest dobrym pomysłem na reklamowanie swoich usług? Jak wpływa on na to jak postrzegamy markę?

Posted on 06/07/2021 8:37am

Reklama jest ważną częścią strategii firmy. Dzięki niej możemy dotrzeć do bardzo wielu ewentualnych odbiorców naszych usług. Czy jednak w dobie internetu wciąż spełnia swoje zadanie billboard?


Części z osób się zdaje, że niekoniecznie jest to najlepszym sposób na reklamowanie się w przestrzeni publicznej.


Jednak, jeśli ktoś sobie przypomni na ile często zwraca się uwagę na wielkie powierzchnie reklamowe, dopadające nas zewsząd, to stwierdzą sami, że faktycznie coś w tym jest. Jeżeli chodzi o billboardy Kielce czy inne duże miasta mają tego typu reklam sporo.

Jeśli zamierzasz wyszukać następne artykuły związane z opisywanym tu zagadnieniem, zobacz ofertę w serwisie (http://sawyer.com.pl/zarzadzanie-kapitalem-i-ryzykiem) publikującym pokrewne materiały.

Ich popularność z pewnością świadczy o tym, że pełnią one swoją rolę. Natomiast trzeba faktycznie postarać się jakąś rzeczą przyciągnąć uwagę przechodzących osób, gdyż jeden z wielu, zwyczajny plakat nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Przekaz powinien zmuszać do zastanowienia się, musi być intrygujący, zaciekawiać. Ma być dość krótki i chwytliwy. To wielka sztuka, aby takie połączenie kilku słów oraz obrazu przełożyło się na zainteresowanie.




mieszkania
Author: Luke Lawreszuk
Source: http://www.flickr.com


Jeżeli chodzi o billboardy Sosnowiec podobnie jak inne miasta, przeznaczają na ten rodzaj reklamy sporo przestrzeni miejskiej. To daje ich twórcom duże pole do popisu. Właściciele firm z chęcią korzystają z dużych plakatów dla ugruntowania w umysłach klientów pozycji takiej marki.


Ta znajomość marki może się właśnie ujawnić w czasie dokonywania wyboru podczas zakupów pomiędzy dwoma produktami w tej samej cenie. Mamy raczej tendencje do kupowania produktów, które już skądś znamy. Z tego względu billboard wciąż jest świetnym pomysłem na reklamowanie marki.